Friday 3 June 2011

Home-made Keychain.

Assalamualaikum.

MasyaAllah! Lama giler tak update blog! Just singgah dan sergah blog kawan-kawan jer. Adoi. Masalah masalah! Internet memang masalah utama. Kan besh kalau kat mana-mana, di mana jua boleh update blog. Ade cerita, update! Ade story, update! Dengan sepantas kilat, update! Hehee!

So, ape cerita terbaru eh?

Cer citerr cer citerr cer citerr.


Tengok ini, kawan-kawan!


Saya tempah untuk kawan-kawan saya! :D

 Along - Saya <3
Angah - Marwan <3
Achik - Raihana <3
Adik - Fiqa <3

Comel kan? Alhamdulillah, beliau-beliau di atas suke dengan pemberian saya neh. Ade maksud yang tersirat di sebalik nombor dan panggilan tuh. Nombor 4 tuh membawa maksud FOR atau untuk mereka. Nombor 4 tuh jugak saya pilih sebab KAMI 4 ORANG memang dah rapat macam adik-beradik. Apa-apa hal, sama-sama. :') Then, gelaran tuh sebenarnya untuk pangkat. Senang cerita, bulan berapa kitorang lahir. Maknanya saya paling tua tapi PALING COMEL ye. Hahaa. Jadi, panggilan saya ialah KakLong ye. Marwan plak dapat gelaran AbgNgah dan dia seorang jer lelaki dalam "Adik-Beradik" neh. Raihana plak sebagai KakChik means nombor 3 dalam hierakri neh. Last sekali, Adik untuk Fiqa. Fiqa neh lahir lambat dan agak pending ditambah plak dengan kekecilan tapi sebenarnya berisi dengan KETINGGIAN yang kurang tinggi. So, dia memang sesuai dipanggil dengan gelaran tersebut. Kah kah kah! 

Then, saya tempah jugak untuk Encik Ini.

Ini untuk Encik Sayang! :D
Memang berbaloi-baloi lah tempah home-made keychain neh. Penjual die pon okay, baik, comel, dan yang paling bagus sekali die tolong kite design, ape yang boleh, ape yang sesuai, ape yang comel. So, die akan buat seperti yang telah dibincangkan! Thanks sayangku :)

Lain kali saya update blog lagi. Kite rehat dulu bersama 

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Hehehehehehehehehe!




No comments: