Thursday 7 April 2011

Entri Pertama / First Entry.

Hari ini adalah hari pertama saya mula berblog. Blog ini adalah bukan blog pertama saya tetapi merupakan blog kedua saya dalam mencari erti sebenar berblog. Saya menggunakan dua bahasa dalam berblog ini iaitu Bahasa Melayu dan Inggeris. Saya menggunakan bahasa Inggeris untuk memahirkan diri saya dalam penulisan blog. Blog merupakan salah satu cara untuk menceritakan pengalaman dan perkara yang terjadi dalam kehidupan. Dan mungkin saya gunakan blog sebagai tujuan ilmiah. Sebagai permulaan, ini adalah entri pertama saya untuk pembaca blog sekalian.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Today is the first day I started blogging. This blog is not my first blog but it is my second blog in the search for the true meaning of blogging. I use two languages ​​in this blog. One is Malay and English too. I use English for my master in this writing. Blog is one way to describe the experience and the things that happen in life. I use this blog for a bit scientific, maybe? Initially, this is my first entry to all readers.



No comments: