Wednesday, 27 April 2011

Juadah HARI INI.

Assalamualaikum.

Wah, saya bersemangat! Saya bersemangat nak update blog! Saya mengucapkan terima kasih pada follower-follower baru! TERIMA KASIH, awak-awak sekalian. Hehee! Walaupun tak menjangkau beribu-ribu follower macam blog Hamis Jalikha, saya bersyukur. Kalau kita usaha, tak mustahil bukan?

Ok kawan-kawan, membebel panjang-panjang pon takde hasil, kan? Marilah kita menghasilkan lemak di badan dengan melelehkan air liur dengan entry kali ini. Rawrrr!

* Eh hari dah hujan kain tak angkat baru jer sidai tadi. Huwaaaaaaaaaaaaaaaaa :( *

Petang-petang macam neh besh kan dapat makan Laksa, Roti pukat Jala, Mee Jawa, Satay. Betul-betul nikmat dunia tau tak? Inilah juadah saya untuk minum petang hari ini. Percaya tak percaya tak? Memang korang tengah kecur air liur lah tuh, jeles lah tuh, nak lah tuh, tak malu lah tuh nak minta orang punya, elehhh.

Mari kita cuci mata plak ! Saksikaaaaaaaaannlahhhhhhhhhh ;

Laksa. Next!
Roti Jala. Next!
Mee Jawa. And the last one is...
Satay! Delicious babyyyyyyy!
Sudah-sudahlah nak kecur air liur ke, nak hentak kepala kat keyboard empat belas kali berturut-turut ke, nak gigit telinga sendiri ke, sudah-sudah. Hentikan semua itu. Janganlah jadi korang jadi mangsa kelaparan dan nafsu serakah saya neh. Dah-dah, pergi baca buku sana.

Sekian!

6 comments:

farhana said...

nak roti jala:(

Nisa Salle's said...

@ana jom jom! :D

EZAD AMIR @ DaRk ViRusZ said...

wahhhhhhhh!!!sdap nya!!ni yg rase x sabar nk balik rmh mkn masakan mak ni..aishhh

l a l a , S h a h e i l a said...

Amboi...lapaq pula tengok satay tu..huhu

Nisa Salle's said...

@lala, shaheila jom sate kajang haji sahmuri ;p

Nisa Salle's said...

@ezad amir hehee. sume bab mkn neh sume lajuuu ekk ;p